Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Sipariş / Kargo
  • KARGO VE SİPARİŞ

    Müşteri tarafından sipariş edilen ürün, ürün bedelinin ödenmesine ilişkin banka onayının gelmesi ve ürünün stokta bulunması halinde ve aksi ürün bilgi sayfasında belirtilmedikçe 2 iş günü içinde kargoya verilecektir. Şirketimiz ürün bilgi sayfasında taahhüt ettiği tarihte teslimi gerçekleştirmeyi amaçlamakla birlikte, teslimat adresinin bulunduğu bölgenin coğrafi durumuna göre bu süre 1- 5 Gün arasında değişebilecektir.

    Siparişe sunulan ürünlerin tesliminin her halde 30 gün içinde gerçekleşmemesi halinde, Müşteri’nin sözleşmeyi fesih hakkı bulunmakta olup, böyle bir durumda, ürün bedeli müşteri tarafından bu yöndeki talep iletildikten sonraki 3-5 iş günü içinde iade edilecektir. Operasyonel işlemler nedeniyle ( iadelerin manuel yapılması gibi) ilgili bankadan kaynaklanacak nedenlerle yaşanacak gecikmeler istisnadır.

    Ulusal bayram ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılamadığından teslim süresinin bu bilgi nazara alınarak değerlendirilmesi gereklidir.

    Aynı gün kargo hizmeti, hafta içi 00:00-15:00 arası, ürün bilgi sayfasında "Aynı Gün Kargo" bildirimi bulunan ürünlerin siparişlerinde geçerlidir. Bu ürünlerin hafta içi 15:00’a kadar sipariş edilmesi halinde ürün aynı gün kargoya verilir.

    Tungsten Teknoloji Sanayi ve Ticaret A.Ş, sipariş edilen ürünleri, iyi durumda ve herhangi bir kusuru olmaksızın teslim etmeyi amaçlamaktadır. Yine de ürünün nakliyesi ve teslimi aşamasında yaşanabilecek olumsuzluklar nedeniyle bazı hususlara dikkatinizi çekmek isteriz.

    Öncelikle belirtmek isteriz ki, sipariş sonrasında, nakliye sürecinde ürünün teslimine engel bir durumun varlığı halinde bu durum Müşteri’ye derhal bildirilecek olup, ürünün yeniden temin ve teslim süresi hakkında bilgilendirme yapılacak, Müşteri’nin kararı doğrultusunda iade ya da yeniden gönderim seçeneklerinden biri uygulanacaktır.

    Ancak ürünün Müşteri’ye teslimi sırasında muayene yükümlülüğü bulunduğundan, herhangi bir hak kaybına uğranmaması adına, kargo tutanağı imzalanmadan önce ürünün kutusu/ kolisi incelenmeli, darbe alıp almadığı kontrol edilmeli, yine ürün açılarak faturada yer alan ürün/ürünlerin marka, model ve adet doğruluğu, ürünlerde herhangi bir hasar ya da sorun olup olmadığını kontrol edilmelidir. Herhangi bir hasar veya eksiklik tespiti halinde ise, teslimat kabul edilmeksizin kargo personeli ile tutanak tutulmalı ve ürün kutu ile teslim edildiği haliyle iade edilmelidir. Bu durumda müşterinin talebine yönelik olarak ürün bedel iadesi yapılacak ya da yeni ürün tedariki sağlanacaktır.

    İade edilmek istenen ürün kampanyalı ya da promosyonlu bir ürün ise, kampanyalı/promosyonlu ürün hasarsız ve eksiksiz olarak ana ürün ile birlikte gönderilmelidir. Ücretsiz veya indirimli bir promosyon ürünü ile birlikte satın aldığınız bir ürünü iade etmek isterseniz geri ödeme almak için tüm ürünler birlikte iade edilmelidir

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.