sadsad x
asdasd

İade Politikası

Öncelikle belirtmek isteriz ki, sipariş edilen ürün tarafınıza bir fatura ile teslim edilecek olup, ürünün iadesine ilişkin şartlara ilişkin kısa bilgilendirme notu faturanızın alt kısmında yer almaktadır.

www.hpstore.com.tr üzerinden satın alınan ürünlerin iadesi ve değişim şartları satın alma aşamasında imzalanan ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesinde yer alan şartlara uygun olarak yapılabilir.

www.hpstore.com.tr den almış olduğunuz ürünlerde ilk 6 ay içinde ( ticari alımlarda 1 ay) hata/ arıza / ayıp gibi sorunların ortaya çıkması halinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un gereği olarak iade hakkınız mevcuttur. Böyle bir durumda öncelikle 444 81 21 nolu HP Tüketici Ürünleri Destek Hattı’nı arayarak kayıt oluşturabilir, sorunun çözümü için uzaktan destek alabilirsiniz. Sorununuzun çözülmemesi halinde size gönderilen iade - değişim ön talep formunu doldurarak ürününüzle birlikte anlaşmalı bulunduğumuz Yurtiçi Kargo vasıtası ile Şerifali Mah. Şehit Sok. No:16/1 Ümraniye İstanbul  adresine göndermeniz halinde ürününüz distribütöre gönderilecek ve iade işlemleriniz için süreç başlatılacaktır.

İlk 6 aylık sürenin dolmasından sonraki iade taleplerinizi,  0 850 259 47 47 numaralı çağrı merkezini arayarak ya da info@hpstore.com.tr adresine mail atarak iletebilir, size verilen iade kodunu kullanarak satın almış olduğunuz ürününüzü anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo aracılığı ile merkezimize iletebilirsiniz.

Ürün yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra üründe herhangi bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde yetkili servis çalışanlarına detaylı olarak sorunun not edildiği bir durum tespit tutanağı/servis formu/servis raporu doldurtmanız gerekir. Bu belgeyi aldıktan sonra ürünü iade etmek istemeniz halinde yine yukarıda belirtilen iletişim kanalları üzerinden iade kodu alarak ürünü kargo görevlisine teslim ederek ürünü iade edebilirsiniz.

Bu durumlarda ürününüz, arızanın değerlendirilmesi ve para iadesinin yapılmasını konusunda uygunluk teyidi için HP yetkili servislerine yönlendirilecek olup, servisten alınacak değişim/ iade raporuna istinaden iadeniz gerçekleştirilecektir.

Onaylanan iadelerin ödemesi, onayın gelmesinin ardından 10 gün içinde müşteri tarafından kullanılacak ödeme yöntemi vasıtası ile iade edilir. Ödemenin kredi kartı ile yapılmış olması halinde, bu bedel işlem yapılan kredi kartına, havale yöntemi ile ödeme yapılmışsa ödemenin yapıldığı banka hesabına iade yapılır. Ancak hesabın kapatılmış/değiştirilmiş ve/veya herhangi bir sebeple işlemez olması nedeniyle tarafımızca bedel iadesinin gerçekleştirilemediği hallerde, tarafımızın sorumluluğuna gidilemeyecek olup, müşteri tarafından iade için kendisine ait yeni bir hesap numarası/ kart bilgisi iletinceye dek bedel uhdemizde tutulur. Böyle bir durumda tazminat, kar kaybı, gecikme zararı, faiz vb. talepte bulunulamayacaktır. İade edilmek istenen ürün kampanyalı ya da promosyonlu bir ürün ise, kampanyalı/promosyonlu ürün hasarsız ve eksiksiz olarak ana ürün ile birlikte gönderilmelidir. Ücretsiz veya indirimli bir promosyon ürünü ile birlikte satın aldığınız bir ürünü iade etmek isterseniz geri ödeme almak için tüm ürünler birlikte iade edilmelidir. Bir ürünle birlikte verilen ücretsiz bir promosyon ürünü iade edilmezse, geri ödeme yapılamaz. Yalnızca promosyon ürünün iadesi mümkün değildir.

Satın alınan elektronik ürünlerde; wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir.

CAYMA HAKKI

Cayma hakkı kapsamında iade hakkının kullanılabilmesi için, bu talebin ürünün tesliminden itibaren 14 gün içinde yazılı olarak iletilmesi gereklidir. Talebinizi iletebileceğiniz formun bir örneğine ve iletişim kanallarına ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesinde yer verilmiştir.

Cayma hakkı kapsamında iade edilecek ürünlerin kutusunun ve ambalajının zarar görmemiş şekilde, standart aksesuarları ve orijinal belgeleri ile birlikte eksiksiz olarak tarafımıza teslimi gereklidir. Ürünün bu şekilde teslim alınmasından sonra cayma hakkının kullanımının yasal şartlara uygunluğunun teyidi için ürün müşteri hizmetlerine yönlendirilir.

Cayma hakkını kullanması halinde, cayma hakkına ilişkin bildirimin yöneltildiği tarihten itibaren 10 gün içinde sözleşme konusu ürünün geri gönderilmesi zorunludur. Ürünün taşıyıcı firma olan YURTİÇİ KARGO aracılığı ile ücretsiz şekilde iade edilmesi mümkündür. Cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin ulaşmasından itibaren 14 gün içinde ödemeler satın alma sırasında kullanılan ödeme aracına uygun şekilde yapılacaktır.

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyenaçısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddimallara ilişkin sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamayacak olup, cayma hakkının kullanılamayacağı diğer haller ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesinde yer almaktadır.
  • Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamayacaktır.

İade ya da cayma hakkı kullanım talebinizin reddi halinde, şirketimizle yaşanan uyuşmazlığın çözümü için tüketici yerleşim yerinin bulunduğu ya da işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetlerine ya da Tüketici mahkemelerine başvurabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.